Všeobecné smluvní a ubytovací podmínkyUzavírání smlouvy o ubytováníUbytovatel nezávazně nabízí ubytování a další služby s tím související klientům prostřednictvím svých internetových stránek www.ramzova.cz a pomocí reklamních materiálů ubytovatele (dále jen „nabídka“). Nabídka je platná za podmínek a po dobu v ní uvedenou, přičemž ubytovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit či upřesňovat konkrétní podmínky dané nabídky před uzavřením smlouvy o ubytování. Nabídka a její podmínky se považují za závazné ze strany ubytovatele až okamžikem doručení písemného nebo elektronického seznámení s vymezenými konkrétními podmínkami nabídky dle klientovi poptávky zaslané prostřednictvím elektronického formuláře umístěného na webových stránkách ubytovatele www.ramzova.cz nebo po jiném způsobu doručení poptávky ze strany klienta, přičemž ubytovatel v ní vymezí lhůtu pro přijetí ze strany klienta, včetně kalkulace ceny ubytování a služeb, platebních podmínek a pokynů k platbě, kterou ubytovatel klientovi zašle po obdržení poptávky ubytování a služeb (dále jen „Individuální nabídka“). Smlouva o ubytování je uzavřena okamžikem, kdy ubytovatel doručí klientovi písemné nebo elektronické "Potvrzení o rezervaci", které obsahuje zejména tyto údaje: kontaktní údaje ubytovatele, kontaktní údaje klienta, termín příjezdu, termín odjezdu, počet nocí, počet osob a pokyny k platbě, ceny ubytování a služeb (dále jen „Potvrzení rezervace“ nebo také „Potvrzená rezervace“). Okamžikem doručení Potvrzení rezervace se ubytovatel zavazuje klientovi zabezpečit ubytování a služby v rozsahu a za podmínek v Potvrzení rezervace uvedeném a klient (objednatel) se zavazuje ubytovateli uhradit celkovou cenu ubytování a služeb způsobem a za podmínek uvedených v Potvrzení rezervace a dodržovat a řídit se podmínkami smlouvy o ubytování. Vyskytnou-li se v Potvrzení rezervace chyby v psaní či počítání nebo jiné chybné údaje či jiné nesrovnalosti oproti objednávce klienta, ubytovatel sám nebo na základě písemného požadavku klienta dané údaje uvede do souladu s objednávkou klienta. Storno poplatky při zrušení rezervace ubytování
Storno poplatky se neúčtují pouze v případě – úmrtí člena rodiny. Požadavek na vrácení platby za stornovaný pobyt z důvodů výše uvedených je možno uplatnit nejdéle 7 dní po termínu nástupu uvedeném na poukazu. Reklamace, odpovědnost ubytovatele za škodu a její náhraduKlient je oprávněn reklamovat u ubytovatele kvalitu poskytnutého ubytování nebo služeb, pokud jejich kvalita či rozsah nebo jiné podmínky neodpovídají rozsahu, kvalitě a podmínkám uvedeným v Potvrzené rezervaci. Ubytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu zjistit okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamace zabezpečit nápravu vadného stavu či klientovi poskytnout slevu. Reklamaci je klient povinen uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu po tom, co zjistí vadné poskytnutí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. |